Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Ośrodek Pomocy Społecznej w Gryfinie

Zaproszenie do złożenia oferty

 

                                                                                                     Gryfino, dnia 22.02.2024 r.

 

Zaproszenie do złożenia oferty

  1. Zamawiający: Gmina Gryfino- Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Łużycka 12, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie.
  2. Rodzaj zamówienia: usługa
  3. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na zasadach ogólnych określonych w niniejszym zaproszeniu do złożenia oferty. Do niniejszego postępowania nie ma zastosowania ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
  4. Opis przedmiotu zamówienia:
  1. Przedmiotem zamówienia jest:

świadczenie usług informatycznych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gryfinie.

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zaproszenia.
  1. Wymagany termin realizacji zamówienia: kwiecień 2024 r. - grudzień 2024 r.
  2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował:
    cena – 100 %,
     

najniższa zaoferowana cena

----------------------------------------------------------------------------  x  100 pkt

cena zaoferowana w badanej ofercie

  1. Podstawy wykluczenia z udziału w postępowaniu:

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

  1. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
  1. w zakresie merytorycznym:

Główny specjalista – Marzena Bielak
 tel. 91 416 25 27 . wew. 122

  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania określone w zaproszeniu i złoży najkorzystniejszą ofertę.
  2. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej nie będzie możliwy z uwagi na fakt, iż dwóch lub więcej Wykonawców złożyło oferty o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami lub zaprosi Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.

 

 

  1. Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę w celu uzyskania korzystniejszej oferty.
  2. Jeżeli wybrany Wykonawca odmówi podpisania umowy Zamawiający może dokonać ponownego wyboru oferty spośród nieodrzuconych ofert.

 

  1. Opis sposobu przygotowania oferty:
    1. Zainteresowani wzięciem udziału w postępowaniu Wykonawcy obowiązani są złożyć ofertę, na którą składa się formularz oferty, zgodny ze wzorem określonym
      w załączniku nr 2 do zaproszenia.
    2. Cenę należy podać w złotych polskich, liczbowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz z uwzględnieniem podatku VAT według obowiązującej stawki.
    3. Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia, w tym również wszelkie koszty dodatkowe związane z jego realizacją, wszelkie inne koszty związane z należytym wykonaniem zobowiązań określonych w zaproszeniu,
      a bez których prawidłowe wykonanie zadania jest niemożliwe. Wykonawca obowiązany jest do starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia.
    4. Oferta winna być sporządzona w języku polskim. Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane.
    5. Ofertę należy złożyć do dnia 01 marca 2024 r. do godz. 15.30 poprzez:

- złożenie wymaganych dokumentów w sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej
w Gryfinie, ul. Łużycka 12, 74-100 Gryfino lub przesłanie
za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do Ośrodka) na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Łużycka 12, 74-100 Gryfino w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Usługi informatyczne”.   
Oferty złożone w inny sposób nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego.

    1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia
      do złożenia oferty. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem wiadomości e-mail przesłanej na adres: sekretariat@ops.gryfino.pl Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie. Treść pytań (bez ujawniania źródła) wraz
      z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji zaproszenia, Zamawiający przekazuje Wykonawcom za pośrednictwem strony internetowej.
  1. Termin związania ofertą: 2 miesiące od ostatecznego terminu składania ofert.
  2. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu preferuje sposób komunikacji z Wykonawcami za pomocą wiadomości e-mail.

 

 

 

  1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający zamieszcza
    na stronie zamawiającego: www.ops.gryfino.pl
  2. Z tytułu odrzucenia oferty czy unieważnienia postępowania przez Zamawiającego
    nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
  3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe lub nieterminowe złożenie oferty.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie.
  6. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L 119
    z 04.05.2016, str. 1, dalej „RODO” informuję, że:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
    Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Gryfinie
    ul. Łużycka 12; 74 -100 Gryfino
    telefon: 91 416  25 27
    e-mail: sekretariat@ops.gryfino.pl
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
    Ośrodek Pomocy Społecznej w Gryfinie
    ul. Łużycka 12; 74-100 Gryfino
    telefon: 91 416 25 27
    e-mail: k.staszak@rachmedia.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz e RODO w celu prawidłowego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i realizacji umowy.
  4. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem niezbędnym. Jest Pani /Pan obowiązana/obowiązany do ich podania w związku z realizacją celu wskazanegowppkt.3, a ich nie podanie uniemożliwi realizację tego celu.
  5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
  1. pracownicy merytoryczni,
  2. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
  3. podmioty obsługujące systemy informatyczne i teleinformatyczne,
  4. podmioty świadczące obsługę prawną,
  5. podmioty prowadzące działalność płatniczą, np. banki,
  6. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską,

 

 

 

 

  1. inne podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
  1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane i przechowywane zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
  2. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
    w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
  3. Posiada Pani/Pan:
  1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
  2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy),
  3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
  4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  1. Nie przysługuje Pani/Panu:
  1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
  2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
  3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

                                               Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej

                                                               Aleksandra Szymanowicz

           

 

Załączniki:

  1. Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1
  2. Formularz oferty - załącznik nr 2

 

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Tabisz 23-02-2024 15:13
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Tomasz Tabisz 23-02-2024
Ostatnia aktualizacja: - 23-02-2024 15:13